مدارس در حال تفكر در كلاس‌هاي فضاي باز در ميان ويروس, نگراني‌هاي تهويه

۱۳ بازديد

نويسنده: تري براكهفت سال از زماني كه سيستم تهويه هواي مركزي در مدرسه متوسطه شهر نيويورك كار مي‌كرد، جايي كه ليزا فيتزجرالد O كانر تدريس مي‌كند. با نزديك شدن يك سال تحصيلي جديد در ميان همه‌گيري coronavirus، او و همكارانش تهديد كرده‌اند كه اگر تعمير نشده است باز نمي‌گردند.كلاس او يك واحد تهويه مطبوع است، اما او مي‌ترسد كه هواي ساكن اين شانس را افزايش دهد كه يك دانش‌آموز مبتلا مي‌تواند ويروس را گسترش دهد.واحدهاي پنجره فقط آن را قطع نمي‌كنند. او يك معلم علوم است كه از سال ۲۰۰۹ در مدرسه Patria Mirabal در منهتن كار كرده‌است گفت: ما نمي‌خواهيم خنك بمانيم، فقط مي‌خواهيم هوا به درستي جاري شود. ما واقعاً در مورد آن استرس داريم.مدارس سراسر كشور با مشكلات مشابهي مواجه هستند، چرا كه قصد دارند اين پاييز را بازگشايي كنند و با تهويه مطبوع، سيستم‌هاي گرمايشي و گردش كار كنند كه به خوبي كار نمي‌كنند يا به اين دليل كه تعمير و نگهداري و جايگزيني به دليل بودجه‌هاي سخت به‌تعويق‌افتاده بودند. نگراني‌ها در مورد زيرساخت مدرسه به برنامه‌ها در برخي نواحي، حتي در آب و هواي سرد، براي به دست گرفتن كلاس‌هاي خارج از خانه به خاطر سلامتي دانش آموزان و معلم، در حال افزايش است.براساس گزارش فدرال منتشره در ماه ژوئن، در سراسر كشور، حدود ۴۱ درصد از مناطق تحصيلي نياز به به روز رساني يا تعويض سيستم‌هاي گرمايش، تهويه و سيستم‌هاي خنك‌كننده در حداقل نيمي از مدارس خود دارند.نماينده بابي اسكات، D - Va. رئيس كميته آموزش مجلس، كه از دولت فدرال خواست تا به نواحي خود در بهبود سيستم‌هاي خود كمك كند، گفت كه مراكز كنترل و پيش‌گيري از بيماري‌ها و تهويه بخش مهمي از گسترش coronavirus در مدارس هستند.اسكات گفت كه تهويه كليد است و شما آن را رايگان ثبت نمي‌كنيد.به گفته دكتر ادوارد Nardell، استاد دانشكده پزشكي هاروارد كه متخصص بيماري‌هاي هوابرد است، هيچ مدركي دال بر انتشار اين بيماري از يك كلاس به كلاس بعدي وجود ندارد. Nardell گفت كه خطر از سيستم‌هاي بي‌اثر است كه f را حذف نمي‌كنند.

ويروس‌ها را رها كنيد و به آن‌ها اجازه دهيد بعد از اينكه در تنفس فرد آلوده, عطسه يا سرفه, بيرون رانده مي‌شوند در كلاس درس بمانند.اغلب مدارس براي راحتي طراحي شده‌اند، نه براي كنترل آلودگي. Nardell گفت: بنابراين يك خطر وجود دارد كه اگر شما ۲۰ كودك را در يك اتاق قرار دهيد، اگر يكي از آن‌ها asymptomatic COVID داشته باشد و عفوني باشد، اكنون ۱۹ بچه ديگر در معرض خطر قرار دارند. كودكان سالم تقريباً هميشه از COVID التيام مي‌يابند، در صورتي كه بيمار شوند، اما مي‌توانند اين بيماري را به معلمان، والدين و ديگر بزرگسالان منتقل كنند.Nardell معتقد است كه مدارس بايد نصب لامپ‌هاي فرابنفش در طول سقف‌هاي كلاس را مد نظر قرار دهند، كه برخي از آن‌ها در دهه ۱۹۵۰ و پيش از آن براي مبارزه با سرخك، سل و ديگر بيماري‌هاي هوازي مورد استفاده قرار مي‌گرفتند و هنوز هم در بيمارستان‌ها و پناهگاه‌هاي بي‌خانمان‌ها استفاده مي‌شود. ويروس‌ها و باكتري‌ها با استفاده از طيف نوري UV كه براي انسان‌ها ايمن است نابود مي‌شوند. توليد كنندگان مي‌گويند كه اين دستگاه‌ها ۳۰۰۰ دلار در هر كلاس هزينه خواهند داشت.برخي از آن‌ها، از جمله بتسي DeVos، وزير آموزش مي‌گويند كه يك راه‌حل براي مشكلات گردش هوا ممكن است در بيرون از فضاي باز تدريس شود، كه در طول شيوع بيماري سل و آنفولانزا در اوايل دهه ۱۹۰۰، حتي در هواي سرد انجام شد. The به طور موثر در فضاي باز پخش مي‌شوند و دانش آموزان مي‌توانند به راحتي ۶ فوت (۲ متر) از هم بنشينند.شارون Danks، مدير عامل سبز Schoolyards آمريكا، بركلي، كاليفرنيا، غيرانتفاعي كه طرفدار آموزش در فضاي باز است گفت كه داشتن كلاس‌هاي خارج از خانه مزاياي ديگري دارد. او گفت كه كودكان در واقع كم‌تر حواسشان پرت است و زماني كه به فضاي باز آموزش داده مي‌شوند از لحاظ عاطفي احساس بهتري دارند.او گفت كه نشان داده شده‌است كه طبيعت توانايي پرداخت توجه را دارد.چندين مدرسه در شمال شرقي چادرهاي زيادي مانند آن‌هايي كه در مراسم عروسي در فضاي باز استفاده مي‌شوند و برنامه استفاده از آن‌ها براي آموزش خارج از ماه نوامبر را خريداري كرده‌اند.مدرسه راهنمايي دره رود وايت در Bethel، ورمونت، ۵۰۰۰۰ دلار در خيمه‌ها و ۲۰،۰۰۰ دلار ديگر در بندر -، ايستگاه‌هاي شستشوي دستي و تجهيزات ديگر هزينه كرده‌است. در حالي كه برخي مدارس مجهز به چادرهاي پروپان و سفيد هستند

جك بردلي, مدير دره رود رودخانه, گفت كه دانش آموزان او مي‌توانند در دماي ۳۰ نوامبر (حدود ۰ درجه سانتيگراد) در دماي ۳۰ نوامبر (حدود ۰ درجه سانتي گراد) از دماي هواي روز نوامبر استفاده كنند. "بردلي" اظهار داشت كه يكي از موارد زير، فرصتي است براي كمك به دانش آموزان جهت درك بهتر و قدرداني از طبيعت.او گفت: ما اميدواريم كه آن‌ها براي هميشه ارزش آن را داشته باشند و به ما كمك كنند تا اين سياره را نجات دهيم.مدارسي كه دانش آموزان را پس از اين سقوط به مدرسه بازگردانده اند، يا حداقل به شدت ماسك‌ها را پيشنهاد مي‌كنند، اما مقامات مي‌گويند كه تنها مي‌توانند در طي شش ساعت مدرسه در خانه بسيار موثر باشند. به گردش هوا نياز است.استفان Murley، سرپرست مدرسه در گرين بي، ويسكانسين، گفت كه اكثر ۴۲ پرديس او سيستم‌هاي هوايي قديمي‌تر دارند. هنگامي كه رطوبت بالا وجود دارد، آن‌ها براي جلوگيري از رشد كپك سياه در ديوارها و مبارزه با the به هواي تازه نياز دارند.Murley گفت: ما دو چيز داريم كه با يكديگر كار مي‌كنند.جنت Robinson، سرپرست in، كانكتيكات، گفت كه برخي از ۱۳ مدرسه او بين ۸۰ تا ۱۰۰ سال پيش ساخته شده‌اند و قادر به كنترل سيستم‌هاي هوايي مدرن نيستند كه يك چالش محسوب مي‌شوند. همچنين مسائل پر جمعيت براي ۱۵ دانشجو وجود دارد اما اين كلاس‌ها معمولاً ۲۵ سال دارند و فاصله اجتماعي را غير ممكن مي‌سازند.او گفت كه اين نوعي از ساده بودن براي سياستمداران و هر كسي است كه بگويد, فقط (دانش آموزان را بياوريد و آن‌ها را در فاصله ۶ متري (2 متر) نگه داريد.برايان toth، سرپرست منطقه مدرسه كليساي سنت مري در شمال پنسيلوانيا، گفت كه پنج سيستم هوايي مدرسه او هيچ دريچه خروجي براي پخش هواي تازه در داخل و اين ويروس ندارند. وي برآورد مي‌كند كه اين هزينه دست‌كم ۶۰۰،۰۰۰ دلار در هر مدرسه براي جايگزين كردن اين سيستم‌ها هزينه خواهد داشت. هنگامي كه مدارس او در روز ۳۱ اوت بازگشايي شدند، از دانش آموزان بخواهند ماسك بپوشند، اما قانون پنسيلوانيا كودكاني را معاف مي‌كند كه والدين آن‌ها ادعا مي‌كنند كه شرايط جسمي يا رواني دارند.toth گفت كه شما به روشي كه مدارس ساخته شده‌اند نگاه كنيد، هيچ‌كس انتظار نداشت يك كلاس درس با شعاع ۶ فوت در اطراف يك دانش‌آموز داشته باشد. به جاي آن

lassrooms مانند ساردين آن‌ها را بسته‌بندي كرده و اكنون با عواقب آن مواجه هستيم .

منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.