
همانطور كه خودروي مرسدسبنز بزرگ در ۱۰۱ قسمت جنوبي سانفرانسيسكو پرواز ميكند، در يك وانت قديمي كه در مسير خود در حال گشت زدن است، بسته ميشود. راننده سيگنال را به علامت رد تكان ميدهد اما بعد به طور غير منتظرهاي دستش را از روي فرمان ميگيرد. ماشين جديد به مدت دو ثانيه مكث ميكند و بعد مانور را روي own.Whil كه ميتواند پنج سال ديگر باشد را تكميل ميكند. اما در يك رويداد غير عادي، قانونگذاران فدرال به صنعت خودرو اجازه ميدهند كه اين خودرو را بيش از پيش هدايت كند: اتومبيلهاي خود رانندگي در مدت ۱۰ سال؟ " بارت Herring، مدير عمومي مديريت محصول "مرسدس - Benz" گفت: "اين كار باعث خواهد شد كه سازندگان اتومبيل مانند مرسدس به چيزي شبيه به" منطقه خاكستري " تبديل شوند. قانون گذاران فدرال نميخواهند در اين راه بايستند و اين بسيار پيشرو است، چيزي كه ما به عنوان يك توليدكننده واقعا از آن قدرداني ميكنيم: Man ميگويد كه At در پي حركت رسانهاي مرسدس جديد E۳۰۰، ميتواند يك عدم اطمينان جدي براي توليد كننده ايجاد كند كه سعي دارد در آن خط را ترسيم كند. ماشين جديد آلمان با ويژگيهايي چون تغيير Auto لين بار ميشود و ميتواند به مدت ۳۰ ثانيه به مدت ۳۰ ثانيه دست به دست هم داده شود. اما مرسدس در حال حاضر تصميم نگرفته است سيستمي ديگر را اضافه كند كه به راننده اجازه ميدهد تا اتومبيل را از يك جاي پارك عبور دهد، بدون اينكه كسي پشت فرمان باشد." حتي تغيير رنگ نور هشدار دهنده
در بعضي مواقع ، يك سال يا بيشتر از تحصيل و برخي از قوانين جدي لازم بود. اما تنظيم كننده هاي فدرال متقاعد شده اند كه اين رويكرد مي تواند به جاي پيشرفت ، ايمني بزرگراه را مختل كند. اداره ملي ايمني ترافيك بزرگراه "نمي تواند به اندازه كافي سريع حركت كند تا همه فن آوري هاي جديد در حال توسعه را تنظيم كند"، "بسياري از آنها لزوماً نيستند. شكستن قوانين به اين دليل كه مقررات وجود ندارد ،"گفت: ديويد ساليوان ، تحليلگر ارشد خودرو با مشاوره AutoPacific، Inc. ادامه مطلب: Google تست وسيله نقليه خود رانندگي را به PhoenixSome گسترش مي دهد. جالب اينجاست كه تغيير استراتژي توسط مارك روزكيند ، مدير NHTSA انجام مي شود كه اواخر سال 2014 در ميان مجموعه اي از خطرات عمده ايمني توسط توليد كنندگان عمده از جمله جنرال موتورز ، تويوتا ، فيات كرايسلر و هوندا و همچنين كيسه هوا اين آژانس را به عهده گرفت. Takata. رئيس سابق هيئت ملي ايمني حمل و نقل Rosekind تصميم گرفت تا از رويكرد هويج و چوب مورد استفاده در دنياي هوافضا تقليد كند. اگر شواهد محكمي وجود داشته باشد ، پيشرفت هاي فن آوري به بازار عرضه مي شود. وزير حمل و نقل آنتوني فاك******** در ژانويه گذشته در نمايشگاه اتومبيل ديترويت دستورات راهپيمايي خود را به آژانس داد و اظهار داشت: "وسايل نقليه خودكار امكان صرفه جويي در زندگي ، صرفه جويي در وقت و صرفه جويي در مصرف سوخت را باز مي كنند." Rosekind مدير NHTSA اظهار داشت كه نه تنها مي توان NHTSA را ادامه داد
hicles , فرآيندي است كه اميدوار است امسال تكميل شود . اما برخي از طرفداران ايمني به آژانس هشدار دادهاند كه ميتواند خيلي سريع حركت كند - و اين صنعت را بيش از حد آزاد كند . جان ام . " سيمپسون " اظهار داشت كه تكنولوژي " مرسدسبنز " قصد دارد به اين معني باشد كه بسياري از پيشرفتهاي فني به بازار نخواهند رسيد و يا ممكن است سالها طول بكشد تا اين روش " زندگيها " را متوقف كند . با توجه به ساليوان , طبق گفته ساليوان توانايي تسلا براي به روز رساني نرمافزار زمينهاي از طريق بروزرساني هاي هوا , يك فرآيند مشابه به روشي است كه سازندگان گوشيهاي هوشمند به طور معمول سيستمهاي عملياتي خود را مورد بازبيني قرار ميدهند . تحليل گران صنعت انتظار دارند كه هوا , يا OTA , به روز شدن به طور گسترده در پايان دهه مورد استفاده قرار گيرد , كه در بخش بزرگي با نياز به مديريت تمام فنآوري موجود در فنآوريهاي نوين امروزي , مزاياي واقعي را نشان ميدهد . گزارشي كه
در غير اين صورت غير منتظره ممكن است و اغلب بدون هيچ قانون مشخصي براي هدايت آنها وجود ندارد. چند سال بعد مشخص خواهد شد كه آيا اين رويكرد ميتواند به نفع افرادي باشد كه بزرگراههاي كشور را سفر ميكنند يا خير.
منبع