scammers اينستاگرام را به يك نمايشگاه لوازم لوكس تبديل كرده‌اند.

۳ بازديد
scammers اينستاگرام را به يك نمايشگاه لوازم لوكس تبديل كرده‌اند.

اينستاگرام نتوانسته است سوءاستفاده از سكوي خود را توسط گروه هايي از جنايتكاران سازمان يافته كه محصولات لوكس تقلبي از جمله كفش را تبليغ مي كنند ، مهار كند, كيف هاي دستي, لباس و عينك آفتابي, طبق تحقيقات شركت تحليلي Ghost Data.The تحقيق, به طور انحصاري توسط NBC News ديده مي شود, نشان مي دهد كه تعداد حساب هاي مربوط به فعاليت هاي جعلي مرتبط با مارك ها از جمله گوچي, شانل, بالنسيگا, لوئيس ويتون و ديور در طول سه سال گذشته تقريباً سه برابر شده اند. تحقيقات در حالي صورت مي گيرد كه اينستاگرام به دنبال تقويت تلاش هاي تجارت الكترونيكي خود بوده است, تغيير از يك بستر رسانه هاي اجتماعي به مكاني كه مارك ها مي توانند مستقيماً به مشتريان بفروشند."مارك هاي لوكس كه با آنها صحبت مي كنم نااميد شده اند زيرا پيدا كردن اين حساب ها بسيار آسان است, اما اينستاگرام خيلي پاسخگو نيست,آندره استروپپا گفت, مديرعامل Ghost Data, محققان لزوماً با ديدن عكس هاي محصولات نمي توانند واقعي از جعلي بگويند, با برخي از جعل هاي با كيفيت بالا تقريباً قابل تشخيص توسط عكس ها يا فيلم ها نيست. استروپپا گفت كه وي با كارشناسان لوكس براي تلاش براي تجزيه محصولات واقعي از جعليات مشورت كرده و خاطرنشان كرده است كه اين تحقيق بر روي حسابهايي كه محصولات را بر خلاف خود محصولات ارسال مي كنند متمركز شده است. اينستاگرام گفت كه فروش كالاهاي تقلبي و فعاليت هاي كلاهبرداري مجاز نيست. سكو و اين مسئله را "بسيار جدي" گرفت."تيم تحقيقاتي از فناوري تشخيص آرم استفاده كردند, همراه با جستجوي هشتگ و كلمات كليدي, براي اسكن حدود چهار ميليون پست اينستاگرام براي شناسايي تقريبا 56،769 حساب درگير در فعاليت هاي جعل, در مقايسه با 20،882 حساب همان تيمي كه در سال 2016 يافت شده است. فقط تعداد حساب ها بيشتر شده اند بلكه فعال تر شده اند, انتشار كل 65 ميليون پست و به طور متوسط 1.6 ميليون داستان در هر ماه — پست هاي زودگذر كه بعد از 24 ساعت منقضي مي شوند — در مقايسه با 14.5 ميليون پست در تحقيق 2016.Facebook, شركت مادر اينستاگرام, قبلاً تصديق كرده بود

داستان كوتاه نويسي را به چالش مي‌كشد. الكس Deve مدير مديريت محصول روز ۱۰ آوريل در رويدادي در مقر شركت "منلو پارك" شركت گفت: "با فرمت هاي جديد چالش‌هاي جديدي، مجموعه چالش‌هاي خود آن‌ها، چالش‌هاي جديدي به همراه خواهند داشت" ما در واقع همه پاسخ‌ها را نداريم. بسياري از چيزهايي وجود دارند كه ما در حال يادگيري هستيم و آنچه كه مي‌خواهيم انجام دهيم جلوتر است." hashtags مانند # mirrorquality و # mirrorbag توصيفات كدگذاري شده براي counterfeits هستند، همان طور كه are # و كفش‌هاي replica هستند. همه اين hashtags صدها هزار نسخه جستجو از حساب‌ها در اينستاگرام را با استفاده از آن خريداران احتمالي مستقيم بالقوه براي تماس با آن‌ها در برنامه‌هاي پيام‌رساني رمزنگاري شده، ارايه دادند، كه رازداري كامل را براي كاربران خود ارائه مي‌كنند. مارك برك، رئيس سرويس مشاوره مد نيويورك، رابرت برك، گفت: "اين يك تهديد است كه به طور كلي برندها encrypted رسانه‌هاي اجتماعي را به عنوان روابط‌عمومي و ابزار بازاريابي در نظر مي‌گيرند". اينستاگرام اين غرفه‌هاي را براي كل دنيا باز كرد.

يكي از سخنگويان LVMH , شركت اصلي برنده‌اي لوكس , از جمله لوئيس Vuitton , كريستين ديور , مارك جيكوبز و Fendi , گفت : " با افزايش سطح تخلف در اينستاگرام و ديگر كانال‌ها , تلاش‌هاي آن‌ها بايد بر روي تقويت اقدامات براي رديابي , مسدود كردن و حذف آنلاين محصولات تقلبي صورت بگيرد " . پيش از راه‌اندازي سيستم پرداخت در ماه گذشته , برندها تنها مي‌توانستند محصولات خود را از طريق پست‌هاي ارگانيك و يا تبليغاتي پرداخت كنند , اما مجبور بودند مشتريان را به فروشگاه آنلاين خود بفرستند تا با اضافه كردن شماره‌هاي تلفن به كتاب profiles.Face , از تكنولوژي تشخيص تصوير استفاده كنند تا محتواي گيج‌كننده مثل برهنگي را شناسايي كنند و توصيف تصاويري براي افراد با نقص بصري ايجاد كنند . با اين حال , اينستاگرام گفت كه تنها زماني كه ما در مورد ميليونها پست در روز صحبت مي‌كنيم , moderation گفت :

شركت she مي‌گويد : " افراد مسئول خط‌مشي ما , " منابع بيشتري را به برنامه‌اي اختصاص داده‌است كه به مالكان حقوق مالكيت معنوي و يا نمايندگان مجاز برندها اجازه مي‌دهد تا محتواي جعلي را به takedown گزارش دهند . براساس گزارش Counterfeiting برند جهاني 2018 , او گفت : " كاربران عادي اينستاگرام مجاز به گزارش چنين مطالبي نيستند " ما اكنون به طور منظم به گزارش‌ها محتواي جعلي در يك روز پاسخ مي‌دهيم , و اغلب در عرض چند ساعت , " او اقلام فروخته‌شده در اينترنت را به قيمت 30.3 ميليارد دلار در هر سال به مارك‌هاي لوكس فروخته‌است ." لارا ميلر , نايب‌رئيس استراتژي شركت در ائتلاف بين‌المللي AntiCounterfeiting , اعلام مي‌دارد كه كالاها به طور فزاينده‌اي توسط گروه‌هاي جنايي مستقر در چين توليد مي‌شوند . طبق گفته لارا ميلر , معاونت استراتژي شركت در ائتلاف بين‌المللي AntiCounterfeiting , مجرمان سازمان‌يافته آن‌هايي هستند كه سلاح مي‌فروشند و اقدامات


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.