كلاس درس 2.0: آيا معلمان مي توانند از مزاياي Ed-Tech Boom استفاده كنند?

۴ بازديد
كلاس درس 2.0: آيا معلمان مي توانند از مزاياي Ed-Tech Boom استفاده كنند?

اگر دره سيليكون ساخته شود، مربيان خواهند آمد؟ سازندگان در حال دريافت كوهي از پول نقد براي ايجاد ابزارهاي ديجيتالي براي كلاس درس هستند و معلمان مشتاق هستند تا فن‌آوري را به برنامه‌هاي درسي خود وارد كنند. اما نواحي مدرسه‌اي فقط پول زيادي براي صرف كردن و يادگيري نحوه استفاده از نرم‌افزارهاي جديد دارند و سوالاتي در مورد اينكه آيا يك حباب تكنولوژي برتر در سال ۲۰۱۳ به كار مي‌رود، مطرح مي‌كنند، سرمايه‌گذاري سرمايه‌گذاري در فن‌آوري آموزش K - ۱۲ به ۴۵۲ درصد به ۴۵۲ ميليون دلار رسيده‌است. براساس مطالعه‌اي كه توسط موسسه بيل و مليندا گيتس در ماه آوريل منتشر شد، محصولات Google's به طور خاص با معلمان محبوب هستند، كه توضيح مي‌دهد چرا اين شركت در روز سه‌شنبه كلاس گوگل را راه‌اندازي كرد، كه با هم ارتباط دارند، اما تنها ۵۴ درصد از معلمان فكر مي‌كنند كه محبوب‌ترين ابزارهاي تكنولوژيكي، موثر هستند. معلمان قادر به تشخيص كم‌تر از نيمي (۴۷ درصد) از ۹۶۴ آموزشي هستند كه در اين نظرسنجي به آن‌ها اشاره شد و گفت: "بسياري از اين شركت‌ها در واقع معلماني دارند كه به آن‌ها كمك مي‌كنند تا نرم‌افزار و سخت‌افزار را طراحي كنند؟ " مايكل برمن، معاون رئيس تكنولوژي و ارتباطات در جزاير درياي ايالتي كاليفرنيا، از سي ان ان پرسيد: "آن‌ها چيزي را ايجاد خواهند كرد و آن را به مديران مدارس بدون داشتن ايده‌اي از نحوه كار آن‌ها در كلاس درس تبديل خواهند كرد"، اما برخي از آن‌ها از آن‌ها استفاده مي‌كنند - هيچ آزمايشگاه كامپيوتر در آكادمي علوم فيلادلفيا وجود ندارد. به جاي آن، بچه‌هاي دبيرستان دل دل را با آن‌ها حمل مي‌كنند و حتي ايميل خودشان را در مدرسه خودشان هم دارند." اوه، ما در حال حاضر در حال انجام يك پروژه فن‌آوري هستيم "، " كريس لهمان، مدير گروه فيلادلفيا."

او گفت: " فن‌آوري نبايد چيز ويژه‌اي باشد، بايد بخش مهمي از روشي باشد كه ما امروز ياد مي‌گيريم، كه اين است كه ما چگونه فن‌آوري را در هر جنبه ديگر از زندگي خود درمان مي‌كنيم." بنابراين، دانش آموزان كلاس انگليسي دبيرستان Katharine، در مدرسه عالي شهر انطاكيه در انطاكيه كه در آن تبديل آن‌ها به گوگل درايو مي‌شد، تنها آن‌ها را به گوگل درايو آپلود كردند، و اين مساله دردسر معلمان را در همه جا از بين بردند: انبوهي از كاغذها تا كلاس. (،، دستيار مدير برنامه آموزشي و رياضي در مدرسه عالي San Gabriel، در سن گابريل، كاليفرنيا، از نرم‌افزار گوگل استفاده مي‌كند، به علاوه برنامه‌هاي كاربردي ديگر مانند notability، يك جايگزين دوستانه در فيس بوك، و Splice ويديويي elmo، كه در برخي از معلمان improvementFew classrooms.Need جايگزين them، و Splice هاي ويديويي called مي‌شوند كه دانش آموزان نيازمند درك يك شركت از فن‌آوري براي موفقيت در زندگي بعدي هستند. آن‌ها همچنين نرم‌افزارهايي را دوست دارند كه كار آن‌ها را هم براي مدارس دولتي و هم خصوصي انجام مي‌دهد، پول يك مشكل است. بسياري از مدارس دولتي هم اكنون بايد براي تامين بودجه مبارزه كنند. Giertych گفت: "معلمان گاهي اوقات مجبور مي‌شوند كه بخشي از حقوق خود را صرف تامين نيازهاي اوليه كنند، كه بسياري از عوامل تصميم‌گيري را رها نمي‌كند، " احتمالاً دليل بزرگي است كه چرا گوگل از برنامه‌هاي كاربردي گوگل ياد شده‌است.

براي اين داستان.وي گفت: "اين فقط واقعيت است كه شما در آموزش و پرورش كار مي كنيد.". "ما تمايل داريم از فناوري رايگان استفاده كنيم."تمام الگوي سرمايه داري سرمايه گذاري اين است كه بيشتر چيزهايي كه آنها مي سازند كار نمي كند. نرم افزار و سخت افزار تنها چيزهايي نيستند كه هزينه دارند. سالو به NBC News گفت كه مدرسه او اگر اين برنامه آموزش معلمان را از يك برنامه آزمايشي كه توسط مجمع المعارف لس آنجلس اجرا مي شود ، آموزش نمي داد — اين موانع مي تواند بسياري از شركت هاي فناوري پيشرفته را در خارج از كشور جستجو كند.جاستين ريچ ، محقق آموزش هاروارد ، به NBC News گفت: "كل الگوي سرمايه داري سرمايه گذاري اين است كه بيشتر چيزهايي كه آنها مي سازند كار نمي كند.". "براي هر فيس بوك يك ميليون دوست وجود دارد."براي مصرف كننده عمومي, بارگيري و دور انداختن يك برنامه جديد كار بزرگي نيست, اما "مدارس مسئوليت اجتماعي خاصي دارند, و اين تأثير مي گذارد كه چه مقدار آزمايش آنها مايل به تحمل هستند,او گفت: "معلمان فقط در چند برنامه محبوب متمركز مي شوند, معمولاً از طريق كلمه دهان كشف مي شود, بررسي بنياد گيتس يافت شد.جيرتيچ گفت: "وقتي همه چيزهاي جديد را معرفي كرديد ، كمي سخت است ، زيرا كمي بيش از حد است.". "شما مي خواهيد از همه چيز استفاده كنيد ، اما شما در حال حاضر چيزهايي داريد كه به خوبي كار مي كنند ، بنابراين يافتن آن تعادل دشوار است."مربيان خواهان فناوري جديد هستند و بسياري از آنها مايل به تبديل شدن به مدارس" يك به يك "هستند ، جايي كه به هر دانش آموز لپ تاپ يا رايانه لوحي داده مي شود. اما بدون داشتن نرم افزار ارزان تر ، مرتبط تر ، آموزش و راهنمايي از طريق بازار شلوغ ، بسياري از معلمان و دانش آموزان مي توانند از اين امر عقب بمانند.


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.