
تحت يك لايحه پيش از قانون گذاران براي شهادت كتبي در روز دوشنبه, اين آزمون به مدت چهار سال تعليق خواهد شد.كميته مشترك آموزش, گواهي كتبي بر اين لايحه دارد كه مهلت قانوني چهار ساله را براي استفاده از سيستم ارزيابي جامع ماساچوست به عنوان يك الزام فارغالتحصيلي در نظر ميگيرد.در بيانيهاي گفت: " بازگشت به يادگيري در پاييز نيازمند برنامهريزي پيچيده, هشدارهاي ايمني و احتمالاً تغييرات چشمگير در آموزش و تربيت است. "او گفت: " همانطور كه دانش آموزان و معلمان ماساچوست كار خستگيناپذير بهبود يادگيري و بازسازي تعامل و اعتماد جامعه را انجام ميدهند, تست فشار قوي بايد آخرين چيز در ذهن آنها باشد. "اگر مجلس قانون گذاري تصويب شود و توسط قاضي چارلي بي كر امضا شود, اين لايحه تمديد مهلت اعطا شده در بهار امسال را تمديد خواهد كرد.اين لايحه همچنين كميسيوني را براي مطالعه جايگزينهايي براي آزمون استاندارد ايجاد خواهد كرد كه با قانون اصلاحات آموزش عالي آموزش و پرورش ايالت توسعه داده شدهاست.انجمن معلمان ماساچوست, بزرگترين اتحاديه معلمان ايالت, اين لايحه را تاييد كرد كه باعث ايجاد وقفه در الزام فارغالتحصيلي در سال تحصيلي دبيرستان شد.او گفت: " در اين لحظه در آمريكا, آگاهي رو به رشدي از روشي وجود دارد كه نژاد پرستي سيستميك در موسسات عمومي ما اساسي است - از جمله آموزش - و حركتي پر جنب و جوش براي برچيدن آن وجود دارد. "او گفت: " تحقيقات نشان دادهاست كه ارزيابيهاي سطح ايالت مانند اينترنت اساساً منعكسكننده نابرابري اجتماعي, نژادي و اقتصادي هستند. "بخش ماساچوست در اتحاديه معلمان آمريكا نيز از اين لايحه حمايت ميكند.او گفت: " دانش آموزان ماساچوست نگران خطر ابتلا به خود و يا كشاندن زنان به وطن خود هستند. بسياري نگران هستند
غذاي بعدي آنها از كجا ميآيد, يا اينكه آيا خانواده آنها با اخراج مواجه خواهند شد يا نه. اندرو مك گري, يك سخنگوي عقب كشتي, گفت: " آنها " نگران اين هستند كه چگونه يادگيري را از نزديك با مربيان و دانشجويان ديگر مشكل تر كنند. " " آخرين چيزي كه آنها بايد در مورد امسال نگران باشند, آماده شدن براي آزمايش سطح بالا است. "او گفت: " در حالي كه تستهاي استاندارد هرگز معيار مناسبي براي يادگيري دانشجويان نبوده اند, آزمايش در زماني از همهگيري شناختي نميتواند يادگيري دانشجويان را با هيچ اعتبار اندازهگيري كند. " او گفت: " معلمان و دانش آموزان بايد بتوانند بر روي سالم ماندن و حل مساله براي حفظ سيستم آموزشي خود تمركز كنند و نبايد نگران آمادگي آزمون باشند. "گلن وود, مدير اجرايي انجمن كميتههاي مدرسه ماساچوست, گفت كه با وجود اين كه دادهها ميتوانند در تشخيص نيازهاي دانش آموزان مفيد باشند و به معلمان كمك كنند تا در شرايط فوقالعادهاي نظير بيماري همهگير, نمرات دانش آموزان را كاهش دهند, و اعضاي كميته مدرسه نگران آن هستند كه مناطق به خاطر بودجه كمتر مجازات شوند.خبرگزاريها در اين گزارش مشاركت داشتند.
منبع